Klantenservice
We staan u graag te woord.
90 beoordelingen in de laatste 12 maanden 85% beveelt ons aan
September 2023: Van maandag 18 september 24:00 tot dinsdag 19 september 06:00 voeren wij onderhoud uit op onze systemen. Uw toestel blijft dan wel gewoon werken (bellen en alarmeren) maar gedurende maximaal een uur werkt de app dan niet omdat we het systeem moeten resetten. Dit onderhoud is eenmalig, maar is helaas noodzakelijk om weer een paar jaar vooruit te kunnen met mooie nieuwe functionaliteiten en veel nieuwe gebruikers.
Tip van de dag: Het is altijd het beste om uw toestel elke dag op te laden. Zo krijgen uw hulpverleners geen onnodige 'batterij bijna leeg' meldingen. Ze krijgen dan alleen nog belangrijke meldingen en blijven altijd alert. Bovendien gaat uw toestel nooit meer uit.
Tip van alledag: Is het horloge 'offline', check dan het tegoed op de Simkaart via de LifeWatcher app. Als het niet aan het tegoed ligt, dan ligt het er vaak aan dat het toestel uit staat. Laadt het toestel weer op en zet het aan. In sommige gevallen ligt het echter aan het bereik op de locatie. Kijk eens of u met uw mobiele telefoon met een KPN abonnement wel bereik heeft op uw locatie. Als u geen of weinig bereik heeft (bijvoorbeeld 1 streepje) dan heeft u waarschijnlijk ook geen bereik met uw LifeWatcher toestel (door de kleinere antenne). Daar is voor die locatie dan helaas niets aan te doen.
U kunt ons bereiken via telefoon of email.
Voor de meest voorkomende vragen kunt u hieronder ook direct een antwoord vinden.
Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9:00 tot 13:00.
Stel uw vraag via de email.
info@lifewatcher.nl
Bel mij terug.
+31 851 305 310